2 października 2012

Autorka


... czyli te kilka informacji o mnie, którymi mogę was uraczyć. 
Przeważnie jestem osobą otwartą, nieco perwersyjną oraz optymistycznie nastawioną do świata. Czasem we znaki może dać się moje roztrzepanie i brak organizacji - nigdy nie udaje mi się dokończyć tego, co zaczęłam ze względu na to, iż długoterminowe zadania skutecznie mnie nudzą. 
Wypadałoby również wspomnieć o tej wybuchowej części mnie. Nie należę do osób cierpliwych, wyrozumiałych czy zwyczajnie opanowanych - cóż, natura poskąpiła mi tych cech, więc zdarza mi się być chamską lub nieprzyjemną. Gorsze dni często robią swoje, tak więc przepraszam z góry, jeśli kogoś objadę za niewinność. 
W wolnych chwilach zajmuję się pochłanianiem w ilościach masowych książek z pogranicza horroru i thrillera. Nałogowe sięganie po cudeńka z tych gatunków sprawiło, że nie straszne są mi wyprute trzewia czy   gnijące zwłoki. Ba, nawet je polubiłam. To takie moje małe skrzywienie.

Ulubione filmy: "Sierota", "Gnijąca panna młoda" ,"Jestem legendą", "Nietykalni";
Ulubione anime: "Black Lagoon", "Kuroshitsuji", "Death Note", "Panty & Stocking", "Anohana";



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz